Doprava

V našem e-shopu máte na výběr z několika možností způsobu dodání objednaného zboží a také více možností úhrady objednávky.


Po přidání zboží do košíku a objednání zboží je cena dopravy uvedena v kroku s výběrem dopravy.
Ceny dopravy se za každé zboží sčítají podle váhy celkového balíčku.

Zboží zasíláme i na Slovensko!

Produkty, které jsou skladem expedujeme do druhého dne.

U produktů, které nejsou skladem, je obvykle doba dodání přibližně 2 dní až 6 týdnů, viz. uvedená doba u každého produktu.
Záleží však na stavu skladu, popř. rychlosti vyskladnění zboží. Vetšina lipů je vyráběna na zakázku!


GLS: ceny zásilek od 79 Kč (GLS ParcelShop od 65 Kč)

Zboží si také můžete osobně převzít v kamenné prodejně v Pardubicích. Pokud si tuto možnost vyberete, budeme Vás telefonicky kontaktovat ihned, jak bude zboží připravené k odběru.


Pro odesílání zásilek využíváme služeb hlavně přepravní společnosti GLS, dovolujeme si však z důvodu zefektivnění dodání zboží využít i služeb jiného dopravce.
(V takovém případě zákazníka včas informujeme, avšak cena dopravného není navýšena.)
Pro nadrozměrné nebo objemnější zásilky využíváme služeb dopravní společnosti TopTrans, cena za tuto službu je individuální v závislosti na skitečných rozměrech zásilky.


Přepravní společnost GLS

FlexDeliveryService - Flexibilní doručování
Chcete se aktivně zapojit do procesu doručování a urychlit tak proces? Služba GLS FlexDeliveryService rozšiřuje možnosti převzetí balíků pro soukromé osoby i firmy a my ji přidáváme ke každé odeslané objednávce s dopravou GLS. Zvýšení Vaší spokojenosti zaručeno!

Proč GLS?

  • Díky různým možnostem doručení a službám je Vaše spokojenost zaručena.
  • Obdržíte e-mailovou zprávu nebo SMS, týkající se předpokládaného termínu doručení zdarma.
  • GLS Vám během procesu poskytuje komplexní informace.
  • Sami si můžete prostřednictvím webové aplikace zvolit nejvhodnější způsob doručení.

Služba FlexDeliveryService nabízí tyto výhody:
Doručování po pracovních hodinách nebo do GLS ParcelShopu

  • Balíky mohou být na požádání doručeny v okolí všech 16 GLS dep i ve večerních hodinách (mezi 17.00-20.00 hod.).
  • Na základě žádosti si můžete balík vyzvednout ve zvoleném GLS ParcelShopu. Seznam GLS ParcelShopů naleznete na: www.gls-czech.com.
  • Tři pokusy o doručení.

Průběžné informování

  • Po dokončení objednávky Vás GLS informuje prostřednictvím SMS a/nebo e-mailu.
    Oznámení obsahuje informaci o tom, že zásilka bude doručena v rámci celé ČR následující pracovní den, kdo je odesílatelem a případnou částku za dobírku.

Informace o časovém okně doručení

  • Druhé oznámení prostřednictvím SMS a/nebo e-mailu bude posláno ráno v den doručení, s upřesněním času, kdy k Vám kurýr přijede.
  • V oznámení obdržíte telefonní číslo kurýra a také kontakt na zákaznický servis.

Více možností pro příjemce

  • Pokud bude pokus o doručení k Vám neúspěšný, obdržíte do 15 minut zprávu o tom, jak má proběhnout další doručování.
  • Internetová adresa a heslo Vám budou zaslány prostřednictvím SMS a/nebo e-mailem.

6 volitelných řešení pro flexibilní doručení

  1. Doručení v jiný den
  2. Doručení na jinou adresu
  3. Vyzvednutí balíku ve zvoleném GLS ParcelShopu
  4. Osobní vyzvednutí na nejbližším depu GLS
  5. Odmítnutí balíku
  6. Souhlas s uložením balíku

Menší zásilky můžeme odeslat i přes službu Zásilkovna, avšak s ohledem na rozměry většiny nabízených produktů jsou limity pro tuto možnost dopravy překročeny.


Pro základní funkce, příjemné používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu i pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies.

Souhlasím
Nastavení